maxresdefault

Support is een belangrijk onderdeel van de toegevoegde waarde die wij aan onze klanten bieden. Daarbij streven wij ernaar om het support (proces) laagdrempelig, accuraat en met een kwalitatief hoogstaand eindresultaat te laten verlopen. Klanten met een actief PTC contract kunnen gebruik maken van GPO Support.

Veelal worden supportvragen direct naar de consultants gemaild die bekend zijn bij de klant door het volgen van training/uitgevoerde consultancy/implementaties. In de praktijk is dat echter vaak niet de handigste methode. De betreffende consultant kan simpelweg vanwege zijn agenda niet in staat zijn om u binnen een gewenste termijn te helpen. Ook kan het zomaar zijn dat andere consultants vanwege specifieke kennis sneller een passend antwoord voor u hebben.

U kunt GPO Support bereiken via onderstaande mogelijkheden:

  • Website: zie onderstaand formulier
    Uw verzoek wordt direct ontvangen door onze 1e lijns support.
  • Email: support@gposolutions.nl
    Uw mail wordt direct ontvangen door onze 1e lijns support.
  • Voor urgente support kunt u bellen naar +31 (0) 765 722 570 (op werkdagen van 8:30 tot 17:00). U wordt doorverbonden met onze 1e lijns support.