Support is een belangrijk onderdeel van de toegevoegde waarde die wij aan onze klanten bieden. Daarbij streven wij ernaar om het support (proces) laagdrempelig, accuraat en met een kwalitatief hoogstaand eindresultaat te laten verlopen.

Klanten met een actief supportcontract kunnen gebruik maken van GPO Support. Ons team met ervaren en gecertificeerde consultants zal u ondersteunen. Waar nodig schakelen we PTC in, daarbij zorgt onze status als Platinum Partner en Certified Technical Support Provider (TSP) voor de juiste aandacht en prioriteit bij PTC. Ook na inschakeling van PTC zal GPO Solutions als tussenpersoon blijven fungeren met betrekking tot verzoeken om aanvullende informatie of status updates.

We hebben in het verleden gemerkt dat supportvragen veelal direct naar de consultants gemaild worden die bekend zijn bij de klant door het volgen van training of uitgevoerde consultancy/implementaties. In de praktijk is dat echter vaak niet de handigste methode. De betreffende consultant kan simpelweg vanwege zijn agenda niet in staat zijn om u binnen een gewenste termijn te helpen. Ook kan het zomaar zijn dat andere consultants vanwege specifieke kennis sneller een passend antwoord voor u hebben. Om bovenstaande zaken te ondervangen worden verzoeken aan de consultants intern doorgestuurd naar onze 1e lijns support via support@gposolutions.nl. Een subject matter expert of consultant die de specifieke situatie het beste kan overzien wordt indien nodig als 2e lijns support ingeschakeld.

U kunt GPO Support bereiken via onderstaande mogelijkheden:

  • Website: zie onderstaand formulier
    Uw verzoek wordt direct ontvangen door onze 1e lijns support.
  • Email: support@gposolutions.nl
    Uw mail wordt direct ontvangen door onze 1e lijns support.
  • Telefoon: +31 (0) 765 722 570 (op werkdagen van 8:30 tot 17:00, niet op nationale feestdagen)
    U wordt doorverbonden met onze 1e lijns support.

maxresdefault